maandag 6 april 2015

Binnenkort verwacht op Astro Extra

Het tweelingenonderzoek geeft me op het ogenblik erg te denken. Zaterdag was er een lezing bij de NVWOA over de astronomische basis van de horoscoop. Ik dacht altijd dat ik een hoop van astronomie weet, maar ik heb veel nieuws gehoord. Op een gegeven moment was er een klik in mijn hoofd: een probleem waar ik al maanden op zit te puzzelen werd me ineens helder. Dit speelde zich allemaal af in de tijd van de Maaneclips, die overigens niet in Europa te zien was, maar die astrologisch gezien wel invloed heeft of zou kunnen hebben. Zou er een samenhang kunnen zijn tussen mijn heldere moment en de eclips? Deze onderwerpen komen binnenkort aan de orde op Astro Extra.
Hier alvast een foto van de maan in de avond na de eclips (4 april 2015, 22:27). Er waren die hele dag spectaculaire luchten te zien, overdag en 's avonds. Deze foto is gemaakt door Marion van Wezel uit Deventer en ik mag hem hier publiceren.


Het paasweekend begon met een inzicht, en vandaag kwam er een interessante tweeling op mijn pad via Facebook. Degene die het geval meldde is een collega-astrologe. We overlegden een aantal praktische zaken via PB  en wat bleek? Weliswaar is zij een stuk jonger dan ik, maar we hebben exact dezelfde huizenindeling en daarnaast nog veel meer gemeen, zowel astrologisch als in onze levensloop. Heel interessant, we ontmoeten elkaar binnenkort om dit uit te spitten. De echte tweeling die ze voor me wist is overigens ook een interessant geval.
Ik hoop hier binnenkort over te kunnen publiceren, als het kan samen met mijn collega.

Verder heb ik de geboortehoroscoop van de derde editie van AstroCursus getrokken. Om 10:47 zaterdagochtend, 1,5 uur voor de eclips, stonden alle echt belangrijke bestanden erop, en daarmee vond ik dit het geboortemoment van versie 3. Natuurlijk is de site niet klaar, want er komt een nieuwe cursus aan, een aantal artikelen moet nog in html worden omgezet, ik wil nog wat foto's toevoegen, etc. Maar een net geboren kindje is ook niet af!
Datum en tijdstip voor de geboorte van AstroCursus waren niet gepland, het was op een gegeven moment gewoon een feit. Deze geboortehoroscoop gaan we hier ook bespreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten