maandag 14 september 2009

Geboren op 11 juli 1947?

Al sinds 1963 houd ik me bezig met astrologie, maar ik heb er nooit mijn beroep van gemaakt. Dat komt vooral doordat ik niet kan verklaren waarom het werkt. En zo ben ik in een vicieuze cirkel terecht gekomen: door mijn werk heb ik geen tijd om dit te onderzoeken en dus wil ik geen fulltime astroloog zijn.

Van tijd tot tijd schreef ik artikelen over astrologie en dan plaatste ik aan het eind een oproep voor mensen die op 11 juli 1947 geboren zijn: neem alsjeblieft contact op! Hoewel ik veel reacties kreeg op mijn verhalen is het me nooit gelukt een flinke groep mensen te verzamelen die op 11 juli 1947 zijn geboren. Veel hoop bracht me de Duitse site astrologie.de die een database van astrotweelingen bevat (twindata), maar ook die opbrengst bleek mager en de site bestaat inmiddels niet meer. Er zijn nog wel andere 'twinsites', maar die moet ik nog nader bestuderen.

Waarom wil ik dit zo graag? Rond mijn 18e maakte ik een paar zeer moeilijke jaren door, die een diepgaande invloed hebben gehad op mijn hele verdere leven. In die tijd trok ik al horoscopen en begon ik me af te vragen of alle kindertjes die op 11 juli 1947 tussen 9h30 en 10h00 in Nederland geboren zijn het nu ook erg moeilijk zouden hebben. Of hingen mijn problemen samen met mijn milieu? Of misschien met het feit dat ik een meisje was? En in hoeverre zou erfelijkheid een rol spelen?

Ik ben nu 62 en mijn wens is nog steeds niet vervuld. Zou internet helpen? Maar dan moet ik wel zien dat ik dit weblog 'onder de mensen krijg', want voorlopig schrijf ik bijna alleen nog maar voor mezelf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten